Bestsellery
MASKA MASECZKA WIELORAZOWA NA TWARZ
MASKA MASECZKA WIELORAZOWA NA TWARZ

1,99 zł

szt.
WOREK FILTRACYJNY na nalewki i wino filtr POLSKI
WOREK FILTRACYJNY na nalewki i wino filtr POLSKI

12,00 zł

Cena regularna: 19,00 zł

szt.
TERMOMETR SONDA do GRILLA MIĘSA WODY MLEKA + ETUI
TERMOMETR SONDA do GRILLA MIĘSA WODY MLEKA + ETUI

6,90 zł

Cena regularna: 9,95 zł

szt.
SITKO FILTR ZLEWU UMYWALKI WANNY
SITKO FILTR ZLEWU UMYWALKI WANNY

4,99 zł

szt.
ZAWIESZKA DO SZAFY LAWENDA ODŚWIEŻACZ ZAPACH MOLE
ZAWIESZKA DO SZAFY LAWENDA ODŚWIEŻACZ ZAPACH MOLE

1,49 zł

Cena regularna: 3,00 zł

szt.
Promocje
STACJA POGODOWA HIGROMETR TERMOMETR ZEGAR BUDZIK
STACJA POGODOWA HIGROMETR TERMOMETR ZEGAR BUDZIK

24,00 zł

Cena regularna: 26,50 zł

szt.
OZDOBA GIPSOWA ANIOŁ FIGURKA NAGROBNA 29CM NA GRÓB
OZDOBA GIPSOWA ANIOŁ FIGURKA NAGROBNA 29CM NA GRÓB

44,00 zł

Cena regularna: 50,00 zł

szt.
UNIEWERSALNA LATARKA LED KIESZONKOWA MOCNA TAKTYCZNA TURYSTYCZNA NA BATERIE
UNIEWERSALNA LATARKA LED KIESZONKOWA MOCNA TAKTYCZNA TURYSTYCZNA NA BATERIE

2,95 zł

Cena regularna: 7,90 zł

szt.
Statystyki
Produktów:
4927
Kategorii:
126
Nowości:
257
Promocje:
182

Reklamacje produktów

REKLAMACJA PRODUKTÓW

Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
To nie problem - w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.

W jakich sytuacjach zgłaszać reklamację:

  • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
  • po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne,
  • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce.

Procedura reklamacyjna:

  1. Wszystkie informację należy wysyłać na adres e-mail: reklamacje.swip@gmail.com
  2. Zrób zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę, uszkodzenie itp.
  3. Podaj dane: Imię i Nazwisko, nr zamówienia, datę zakupu,
  4. Proszę podać preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji:
    • wymiana towaru na nowy,
    • zwrot pieniędzy,
    • rabat na produkt,
    • inna propozycja,

Jak mam przygotować paczkę do wysyłki?

Reklamowane produkty powinny być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.

Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?

Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014), do 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego produktu do naszej siedziby, na adres:

SWIP Decortrend Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Legnicka 28
25-328 Kielce

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Obsługa klienta:

Telefon: 534-139-659

e-mail: sklep.decortrend@gmail.com

Odbiory osobiste: Legnicka 28, 25-328 Kielce

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl