Bestsellery
MASKA MASECZKA WIELORAZOWA NA TWARZ
MASKA MASECZKA WIELORAZOWA NA TWARZ
1,49 zł
szt.
ZATRZASK BALKONOWY UCHWYT KLAMKA DO DRZWI POCHWYT
ZATRZASK BALKONOWY UCHWYT KLAMKA DO DRZWI POCHWYT
19,00 zł 14,00 zł
szt.
10x PANELE ŚCIENNE 3D SAMOPRZYLEPNE CEGŁA 69X78
10x PANELE ŚCIENNE 3D SAMOPRZYLEPNE CEGŁA 69X78
110,00 zł 79,00 zł
szt.
METALOWY NÓŻ NOŻYK DO TAPET TAPECIAK WYSUWANY
METALOWY NÓŻ NOŻYK DO TAPET TAPECIAK WYSUWANY
3,95 zł 2,50 zł
szt.
Promocje
RUSZT OKRĄGŁY 58CM NA PALENISKO OGRODOWE OGNISKO GRILL
RUSZT OKRĄGŁY 58CM NA PALENISKO OGRODOWE OGNISKO GRILL
119,00 zł 99,00 zł
szt.
WYCIERACZKA WEJŚCIOWA POD DRZWI GRUBA 40x60CM
WYCIERACZKA WEJŚCIOWA POD DRZWI GRUBA 40x60CM
54,00 zł 49,00 zł
szt.
10x PANELE ŚCIENNE 3D SAMOPRZYLEPNE CEGŁA 69X78
10x PANELE ŚCIENNE 3D SAMOPRZYLEPNE CEGŁA 69X78
110,00 zł 79,00 zł
szt.
PRASKA DO ZARABIANIA RUREK PRZEWODÓW HAMULCOWYCH
PRASKA DO ZARABIANIA RUREK PRZEWODÓW HAMULCOWYCH
78,00 zł 59,00 zł
szt.
Statystyki
Produktów:
5887
Kategorii:
122
Nowości:
315
Promocje:
126

Reklamacje produktów

REKLAMACJA PRODUKTÓW

Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
To nie problem - w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.

W jakich sytuacjach zgłaszać reklamację:

  • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
  • po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne,
  • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce.

Procedura reklamacyjna:

  1. Wszystkie informację należy wysyłać na adres e-mail: reklamacje.swip@gmail.com
  2. Zrób zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę, uszkodzenie itp.
  3. Podaj dane: Imię i Nazwisko, nr zamówienia, datę zakupu,
  4. Proszę podać preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji:
    • wymiana towaru na nowy,
    • zwrot pieniędzy,
    • rabat na produkt,
    • inna propozycja,

Jak mam przygotować paczkę do wysyłki?

Reklamowane produkty powinny być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.

Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?

Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014), do 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego produktu do naszej siedziby, na adres:

SWIP Decortrend Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Legnicka 28
25-328 Kielce

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Sklep stacjonarny:

Telefon: 534-139-659

Email: sklep.decortrend@gmail.com

Odbiory osobiste: Legnicka 28, 25-328 Kielce

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl