Bestsellery
MASKA MASECZKA WIELORAZOWA NA TWARZ
MASKA MASECZKA WIELORAZOWA NA TWARZ

0,60 zł

szt.
ZATRZASK BALKONOWY UCHWYT KLAMKA DO DRZWI POCHWYT
ZATRZASK BALKONOWY UCHWYT KLAMKA DO DRZWI POCHWYT

17,00 zł

Cena regularna: 27,00 zł

szt.
SITKO FILTR ZLEWU UMYWALKI WANNY
SITKO FILTR ZLEWU UMYWALKI WANNY

5,00 zł

szt.
WOREK PRÓŻNIOWY NA UBRANIA 60x80 CM POKROWIEC
WOREK PRÓŻNIOWY NA UBRANIA 60x80 CM POKROWIEC

3,49 zł

Cena regularna: 3,90 zł

szt.
ZATRZASK BALKONOWY UCHWYT KLAMKA DO DRZWI POCHWYT
ZATRZASK BALKONOWY UCHWYT KLAMKA DO DRZWI POCHWYT

17,00 zł

Cena regularna: 27,00 zł

szt.
Promocje
NÓŻ KUCHENNY UNIWERSALNY 30 CM STAL NIERDZEWNA
NÓŻ KUCHENNY UNIWERSALNY 30 CM STAL NIERDZEWNA

5,40 zł

Cena regularna: 12,90 zł

szt.
NÓŻ KUCHENNY UNIWERSALNY 32 CM STAL NIERDZEWNA
NÓŻ KUCHENNY UNIWERSALNY 32 CM STAL NIERDZEWNA

5,90 zł

Cena regularna: 14,90 zł

szt.
KŁÓDKA ZATRZASKOWA NA KLUCZ ZŁOTA MOCNA 3 KLUCZE
KŁÓDKA ZATRZASKOWA NA KLUCZ ZŁOTA MOCNA 3 KLUCZE

3,90 zł

Cena regularna: 12,00 zł

szt.
ŚCISK STOLARSKI KĄTOWY IMADŁO NAROŻNE 150x70MM
ŚCISK STOLARSKI KĄTOWY IMADŁO NAROŻNE 150x70MM

34,00 zł

Cena regularna: 55,00 zł

szt.
Statystyki
Produktów:
7141
Kategorii:
124
Nowości:
372
Promocje:
45

Reklamacje produktów

REKLAMACJA PRODUKTÓW

Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
To nie problem - w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.

W jakich sytuacjach zgłaszać reklamację:

  • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
  • po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne,
  • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce.

Procedura reklamacyjna:

  1. Wszystkie informację należy wysyłać na adres e-mail: reklamacje.swip@gmail.com
  2. Zrób zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę, uszkodzenie itp.
  3. Podaj dane: Imię i Nazwisko, nr zamówienia, datę zakupu,
  4. Proszę podać preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji:
    • wymiana towaru na nowy,
    • zwrot pieniędzy,
    • rabat na produkt,
    • inna propozycja,

Jak mam przygotować paczkę do wysyłki?

Reklamowane produkty powinny być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.

Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?

Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014), do 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego produktu do naszej siedziby, na adres:

SWIP Decortrend Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Legnicka 28
25-328 Kielce

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Sklep stacjonarny:

Telefon: 534-139-659

Email: sklep.decortrend@gmail.com

Odbiory osobiste: Legnicka 28, 25-328 Kielce

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl