Bestsellery
MASKA MASECZKA WIELORAZOWA NA TWARZ
MASKA MASECZKA WIELORAZOWA NA TWARZ
1,49 zł
szt.
LAMPA SOLARNA CZARNA LAMPKA OGRODOWA LED 28CM
LAMPA SOLARNA CZARNA LAMPKA OGRODOWA LED 28CM
19,90 zł
DOPALACZ SADZY 40g CZYSTY PIEC I KOMIN wypal sadzę
DOPALACZ SADZY 40g CZYSTY PIEC I KOMIN wypal sadzę
1,40 zł 1,00 zł
szt.
TARCZA DO KOSY SPALINOWEJ 6 ZĘBÓW DO ZAROŚLI MOCNA
TARCZA DO KOSY SPALINOWEJ 6 ZĘBÓW DO ZAROŚLI MOCNA
29,00 zł 18,00 zł
szt.
Promocje
OSEŁKA DWUSTRONNA OSTRZAŁKA OSTRZENIE KOSY NOŻY
OSEŁKA DWUSTRONNA OSTRZAŁKA OSTRZENIE KOSY NOŻY
3,50 zł 1,95 zł
szt.
DONICA DONICZKA Z WKŁADEM RATO LOW UMBRA
DONICA DONICZKA Z WKŁADEM RATO LOW UMBRA
25,00 zł 20,00 zł
szt.
DONICZKA DONICA BALKONOWA RESPANA TERAKOTA MAŁA
DONICZKA DONICA BALKONOWA RESPANA TERAKOTA MAŁA
19,00 zł 15,20 zł
szt.
DONICZKA DONICA BALKONOWA RESPANA ANTRACYT MAŁA
DONICZKA DONICA BALKONOWA RESPANA ANTRACYT MAŁA
19,00 zł 15,20 zł
szt.
Statystyki
Produkty:
3704
Kategorie:
113
Nowości:
80
Promocje:
225
Reklamacje produktów

REKLAMACJA PRODUKTÓW

Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
To nie problem - w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.

W jakich sytuacjach zgłaszać reklamację:

  • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
  • po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne,
  • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce.

Procedura reklamacyjna:

  1. Wszystkie informację należy wysyłać na adres e-mail: reklamacje.swip@gmail.com
  2. Zrób zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę, uszkodzenie itp.
  3. Podaj dane: Imię i Nazwisko, nr zamówienia, datę zakupu,
  4. Proszę podać preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji:
    • wymiana towaru na nowy,
    • zwrot pieniędzy,
    • rabat na produkt,
    • inna propozycja,

Jak mam przygotować paczkę do wysyłki?

Reklamowane produkty powinny być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.

Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?

Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014), do 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego produktu do naszej siedziby, na adres:

SWIP Decortrend Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Łódzka 308
25-655 Kielce

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Sklep stacjonarny:

Telefon: 517-378-341

Email: sklep.decortrend@gmail.com

Odbiory osobiste: Legnicka 28, 25-328 Kielce

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl