Bestsellery
ZAWIAS BUDOWLANY ZE STALI NIERDZEWNEJ 45X35 MM
ZAWIAS BUDOWLANY ZE STALI NIERDZEWNEJ 45X35 MM
1,90 zł
FORMA DO PŁYT BETONOWYCH KRAWĘŻNIK OBRZEŻE BRZEG
FORMA DO PŁYT BETONOWYCH KRAWĘŻNIK OBRZEŻE BRZEG
22,00 zł 9,00 zł
szt.
MASKA MASECZKA WIELORAZOWA NA TWARZ
MASKA MASECZKA WIELORAZOWA NA TWARZ
1,49 zł
szt.
DOPALACZ SADZY 40g CZYSTY PIEC I KOMIN wypal sadzę
DOPALACZ SADZY 40g CZYSTY PIEC I KOMIN wypal sadzę
2,00 zł 1,40 zł
szt.
PERGOLA METALOWA PIRAMIDA NA RÓŻE PODPORA PNĄCZA
PERGOLA METALOWA PIRAMIDA NA RÓŻE PODPORA PNĄCZA
74,00 zł
Promocje
UCHWYT do samochodu na napoje butle kubki telefon
UCHWYT do samochodu na napoje butle kubki telefon
22,85 zł 19,00 zł
szt.
MOCNA TARCZA DO CIĘCIA METALU STALI 125x1x22,2
MOCNA TARCZA DO CIĘCIA METALU STALI 125x1x22,2
3,50 zł 2,49 zł
szt.
FORMA DO PŁYT BETONOWYCH KRAWĘŻNIK OBRZEŻE BRZEG
FORMA DO PŁYT BETONOWYCH KRAWĘŻNIK OBRZEŻE BRZEG
22,00 zł 9,00 zł
szt.
TAMBOREK BAMBUSOWY DREWNIANY OBRĘCZ DO HAFTU 20CM
TAMBOREK BAMBUSOWY DREWNIANY OBRĘCZ DO HAFTU 20CM
10,50 zł 7,99 zł
szt.
Statystyki
Produktów:
4542
Kategorii:
125
Nowości:
97
Promocje:
35

Reklamacje produktów

REKLAMACJA PRODUKTÓW

Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
To nie problem - w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.

W jakich sytuacjach zgłaszać reklamację:

  • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
  • po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne,
  • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce.

Procedura reklamacyjna:

  1. Wszystkie informację należy wysyłać na adres e-mail: reklamacje.swip@gmail.com
  2. Zrób zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę, uszkodzenie itp.
  3. Podaj dane: Imię i Nazwisko, nr zamówienia, datę zakupu,
  4. Proszę podać preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji:
    • wymiana towaru na nowy,
    • zwrot pieniędzy,
    • rabat na produkt,
    • inna propozycja,

Jak mam przygotować paczkę do wysyłki?

Reklamowane produkty powinny być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.

Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?

Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014), do 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego produktu do naszej siedziby, na adres:

SWIP Decortrend Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Łódzka 308
25-655 Kielce

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Sklep stacjonarny:

Telefon: 517-378-341

Email: sklep.decortrend@gmail.com

Odbiory osobiste: Legnicka 28, 25-328 Kielce

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl