Bestsellery
ZATRZASK BALKONOWY KLAMKA DO DRZWI PALACZA POCHWYT AUTO DOMYKANIE QUICK FIX
ZATRZASK BALKONOWY KLAMKA DO DRZWI PALACZA POCHWYT AUTO DOMYKANIE QUICK FIX

12,40 zł

Cena regularna: 14,90 zł

szt.
RĘKAWICE RĘKAWICZKI ROBOCZE OGRODOWE ANTYPOŚLIZG
RĘKAWICE RĘKAWICZKI ROBOCZE OGRODOWE ANTYPOŚLIZG

1,95 zł

Cena regularna: 3,70 zł

szt.
MASKA MASECZKA WIELORAZOWA NA TWARZ
MASKA MASECZKA WIELORAZOWA NA TWARZ

0,50 zł

szt.
SITKO FILTR ZLEWU UMYWALKI WANNY
SITKO FILTR ZLEWU UMYWALKI WANNY

4,99 zł

szt.
FOLIA Mata Ochronna Podłogi KAFELEK Paneli DYWANÓW POD FOTEL STÓŁ NA METRY
FOLIA Mata Ochronna Podłogi KAFELEK Paneli DYWANÓW POD FOTEL STÓŁ NA METRY

74,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

szt.
Promocje
SILIKONOWA MATA STOLNICA KUCHENNA Z MIARĄ DUŻA 40x50
SILIKONOWA MATA STOLNICA KUCHENNA Z MIARĄ DUŻA 40x50

16,00 zł

Cena regularna: 17,00 zł

szt.
NAKŁADKI OCHRONNE NA NOGI KRZESŁA STOŁU 32MM 4SZT
NAKŁADKI OCHRONNE NA NOGI KRZESŁA STOŁU 32MM 4SZT

6,00 zł

Cena regularna: 7,00 zł

szt.
Podwójna SUSZARKA do NACZYŃ Z TACĄ OCIEKACZ Metalowa Polska SOLIDNA
Podwójna SUSZARKA do NACZYŃ Z TACĄ OCIEKACZ Metalowa Polska SOLIDNA

74,00 zł

Cena regularna: 89,00 zł

szt.
SOLARNY ZNICZ LED z Dedykacją STATUETKA NA Cmentarz Grób Lampion Dłonie
SOLARNY ZNICZ LED z Dedykacją STATUETKA NA Cmentarz Grób Lampion Dłonie

51,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

szt.
Statystyki
Produktów:
7265
Kategorii:
127
Nowości:
0
Promocje:
110

Reklamacje produktów

REKLAMACJA PRODUKTÓW

Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
To nie problem - w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.

W jakich sytuacjach zgłaszać reklamację:

  • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
  • po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne,
  • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce.

Procedura reklamacyjna:

  1. Wszystkie informację należy wysyłać na adres e-mail: reklamacje.swip@gmail.com
  2. Zrób zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę, uszkodzenie itp.
  3. Podaj dane: Imię i Nazwisko, nr zamówienia, datę zakupu,
  4. Proszę podać preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji:
    • wymiana towaru na nowy,
    • zwrot pieniędzy,
    • rabat na produkt,
    • inna propozycja,

Jak mam przygotować paczkę do wysyłki?

Reklamowane produkty powinny być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.

Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?

Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014), do 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego produktu do naszej siedziby, na adres:

SWIP Decortrend Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Legnicka 28
25-328 Kielce

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Obsługa klienta:

Telefon: 534-139-659

e-mail: sklep.decortrend@gmail.com

Odbiory osobiste: Legnicka 28, 25-328 Kielce

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl